GBExercise

THE COACHING

TRAININGSBEGELEIDING

Individuele begeleiding naar jouw doelen,
voor de beginnende tot de competitieve sporter.

Begeleiding voor lopen, zwemmen, fietsen, triatlon en core stability.

TECHNIEKLESSEN

Om je zwem-, fiets-, loop- of triatlonspecifieke vaardigheden te verbetern, kunnen er ook techniektrainingen georganiseerd worden. Dit kan zowel individueel als in groep.

Nog niet klaar voor coaching, maar je wilt wel een schema op maat van jouw doelstellingen?

Een persoonlijk trainingsschema is dan onze oplossing.

Wil je trainen voor specifieke toelatingsproeven of sporttesten voor het leger, de politie of de brandweer?

Contacteer ons voor je specifieke begeleiding.

MILITAIRE TRAINING

TRAININGSSCHEMA'S

Klik op de afbeeldingen hierboven om meer info te krijgen!

TRAININGSBEGELEIDING

OP MAAT VAN DE ATLEET


WAAROM?

Iedereen is verschillend!

Sommige mensen willen hun algemene conditie verbeteren of beginnen (terug) met lopen, anderen willen hun beste prestaties neerzetten op een bepaalde wedstrijd. Niet iedereen heeft dezelfde (trainings-) achtergrond of kan evenveel tijd spenderen om te trainen.

Een standaardschema werkt dus niet voor iedereen.


Persoonlijke trainingsbegeleiding is op jouw maat, jouw agenda en opgesteld voor jouw lichaam.

Geen frustraties dat trainingen te licht of te zwaar voor je zijn of dat je deze niet ingepland krijgt in je persoonlijke agenda. Hierdoor is het ontspannen trainen, de coach werkt voor jou!


ZIJN ER MINIMUM VEREISTEN?

Motivatie...

De stap durven zetten om je doelen te omschrijven, zodat je coach je kan helpen naar de beste versie van jezelf.


Een hartslagmeter is zeer handig.
Indien (nog) niet in het bezit van één, kan advies gegeven worden om er één aan te schaffen, of de trainingen worden anders omschreven.

WERKWIJZE

De eerste stap is de kennismaking tijdens een intake gesprek of online meeting.

Hierbij wordt al de nodige info verzameld (doel, tijd, sportieve achtergrond, agenda, ..).

Is er een match? Dan kunnen we samen #Hertgaan naar je doelen!

Nadien wordt jouw jaarplanning gemaakt.

Deze planning houdt rekening met een 'periodisering', zodat je op het juiste moment in topvorm bent.

Het jaarplan wordt besproken en kan aangepast worden indien nodig. Het plan is flexibel, er wordt voortdurend bijgestuurd.

Op basis van jouw jaarplanning worden de individuele trainingsschema's uitgewerkt.
Elke week of elke 2 weken word je voorzien van je trainingen, waarin duidelijk wordt beschreven wat je moet doen (Tijd/Afstand, Intensiteit, …).

Het enige wat er nu nog rest voor de atleet is trainen…

De trainingen worden door de coach geanalyseerd, net zoals de feedback van de atleet.

Communicatie is zeer belangrijk en er worden geregeld (online) meetings ingepland.

Trainingsschema's wordt gedeeld via TrainingPeaks (www.trainingpeaks.com).
Andere opties zijn ook bespreekbaar.

SINGLE-SPORT


INTAKE

JAARPLAN

2 WEKELIJKSE SCHEMA'S

TRAININGPEAKS 'BASIC' ACCOUNT

ANTWOORD BINNEN 48u VIA BERICHT


Zelfde kwaliteit training als 'Premium'

PRIJS

€ 30,-/Maand

MULTI-SPORT


INTAKE

JAARPLAN

2 WEKELIJKSE SCHEMA'S

TRAININGPEAKS 'BASIC' ACCOUNT

ANTWOORD BINNEN 48u VIA BERICHT


Zelfde kwaliteit training als 'Premium'

PRIJS

€ 45,-/Maand

Supplement Kracht/Core Stability:

€ 10,-/Maand

ALL-IN


ALLES VAN 'BASIC' PAKKET

KRACHT/CORE STABILITY INCLUSIEF

WEKELIJKSE SCHEMA'S

TRAININGPEAKS 'PREMIUM' ACCOUNT

ANTWOORD BINNEN 24u VIA BERICHT

MAANDELIJKSE 'ONLINE' MEETING MET COACH

1 ZWEMLES PER 2 MAAND

MAANDELIJKSE GROEPSTRAINING

10% KORTING ANDERE SERVICES

PRIJS

€ 70,-/Maand

TECHNIEKLESSEN

SPORTSPECIFIEKE TECHNIEKTRAINING


LOPEN

Een betere looptechniek vermindert de kans op blessures en helpt om efficiënter te lopen.


FIETSEN

Beter de bochten aansnijden, behendigheid met de MTB of je souplesse verbeteren? Dit zijn slechts enkele voorbeelden waarmee we kunnen helpen.


OPEN WATER

In open water zwemmen is toch een geheel ander gevoel dan in een zwembad; meer volk, geen zwarte lijn die de richting aanduidt en soms zwemmen met een wetsuit. Deze obstakels kunnen we overkomen door deze te trainen voor we aan een wedstrijd deelnemen.


TRIATLON/TRANSITIE

Wil jij sneller door je wissels geraken? Deze kunnen we ook trainen.


KRACHT/CORE STABILITY

Een goede uitvoering van de oefeningen is essentieel om het gewenste effect te bekomen. Een trainer naast je motiveert je ook om alles te geven!

PRIJS

€ 50,-/Uur

Bekijk ook zeker onze ALL-IN 'Premium' formule, hierbij zit elke maand een groepstraining waarbij al de specifieke techniektrainingen aan bod komen.

TRAININGSSCHEMA'S

GEPERSONALISEERD OP MAAT


Nog niet klaar voor coaching, maar je wilt wel gestructureerd trainen aan de hand van een schema? Een trainingsplan welke specifiek is opgesteld voor jou en jouw doel, rekening houdend met jouw agenda?

Dit kan via de persoonlijke trainingsschema's. 

Deze zijn geen kant-en-klare schema's!


Deze schema's zijn beschikbaar voor triatlon & duatlon, zwemmen, fietsen en lopen. De duur is naar keuze, met een minimum van 4 weken.


PRIJS

Eerste 4 Weken:

Per week extra:

€ 40,-

€ 5,-

Contacteer GBExercise voor jouw schema:

WERKWIJZE

Je mailt GBExercise met al enkele gegevens waarom jij een gepersonaliseerd schema wilt.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op, om een intake gesprek of online meeting in te plannen.

Hierbij wordt al de nodige info verzameld (doel, tijd, sportieve achtergrond, agenda, ..).

Eens al de info is ontvangen, maakt Gregory jouw schema. Dit duurt ongeveer een week.

Eens klaar wordt het schema samen overlopen en uitgelegd hoe je alles moet instellen*.

Je kunt beginnen trainen, met je eigen schema voor jouw doel!

Trainingsschema wordt gedeeld via TrainingPeaks (www.trainingpeaks.com).
Andere opties zijn ook bespreekbaar.

BEKIJK OOK ONS START-2-TRIATHLON PAKKET


Klik hier voor meer info!